wii

kom precis hem, var i zurich och träffade de nya aupairerna, de va bestämt att vi skulle träffas 20 över åtta

men slutade redan fem så orkade inte vänta så länge så va inne 20 över sju och träffade maria med k (vet inte varför hon heter med k men whatever :P) vi gick till newyorker och satt lite utanför hb innan vi träffade de andra btw den första jag pratar svenska med sen johanna åkte för ca 2 veckor sedan!
träffade helga och diana, gick till starbucks , inte mitt favvoställe men finns inga andra fik i zurich så och va tvugna att vänta på en till som allafall hittade dit, så när hon kommit så gick vi vidare till big ben för några öl

de roliga är att jag känner många aupairers familjer bättre än dom vet mycket om många men så blir de v'äll när man var här så länge som jag, maria med k e ny i annikas familj och stina e ny i ch:s helga jobbar ju i min gamla så de e kul att ha koll på läget, ingen som kan tyska lite tråkigt men men

va jätte trevligt mycket nya roliga folk , men nu ska jag sova imorrn jobbar jag först sen kommer rocco och hans kompisar på kvällen så blir intressant

gueten nacht

Kommentarer
Postat av: Fam

Hallå hallå.

Hur många svenska au pairer finns det egentligen här ?

Jag är nämligen en, kom hit för en vecka sedan.



Hur länge har du varit här ?



Ha det jättebäst så hoppas jag vi hörs.

// Fam

2009-09-04 @ 18:26:26
URL: http://vallgris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0