uppdate

jag vet jag är segast på att uppdatera

har kommit massa nya aupairer nu efter sommaren så är super roligt

förra heljen träffade jag lisa första gången på lördan och hon är super skön vi var på stan med en till finsk tjej hela dagen sen på kvällen gick vi ut, var med några fler finska tjejer , vi gick till nelson sen skulle vi vidare men vi fastnade där ända tills de stängde

nu i fredags träffade jag upp lisa emilia elisabeth och en till så gick vi runt lite överallt news bar nelson hamilton en sväng i niderdorf , sen bestämmde vi oss för langstrasse va länge sen jag var där nu så det var roligt. vi gick till andi för tänkte att lisa skulle nog gilla honom :) fick gratis dricka och följde sen med han till ranas
vid fem halv sex tog lisa tåget , jag träffade jonni och några till så hängde med dom
sen vaknade klockan 16 på lördan av att lisa ringde ops så fort hem en timme sen tillbaka till stan där jag lisa diana och erika fick springa på avec för att köpa alc men as lång kö så där 10 min innan de slutade sälja alc så vi missade tåget till maria där det var förfest så kom inte dit föräns 23 och sen in till stan igen efter 40 min :D men de var roligt
sen delade vi på oss och jag lisa och maria hamnade på nelson åkte sen hem till araz och sov där så ag kunde åka på gleis siben dagen efter tack för heljen tjejer ni är så söta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0