tisdag

nu dag , men än så länge som alla andra dagar

har lämnat aileen på kinski och finyan har precis somnat

dagens aufgaben är sopa källartrappen med en handsop så där lagom roligt

gå och köpa youghurt på coop, plus posta mitt brev till johanna, hon kommer bli så glad tror jag , hon kommer inte att ha väntat sig det hon får, 100 %. föresten gick förbi han som kastade tändaren på dig igår han stirrade och jag stirrade känndes lite skummt, årets idiot

städa aileens lekstuga på gården, man kan ju alltid hoppas de börjar regna :P nej då men de e ganska lätt och kommer ändå bli kaos igen så fort finyan går in där

sen är jag barnvakt ikväll, mike och rita ska på nån konsert, mike får alltid gratisbiljetter till massa olika saker, fotbollsmatcher, cirkus, konserter, mm, så dom ska på nått musik grejj där de spelar musik på sopsäckar å sånt sa rita, men är rätt skönt lägger finyan vid halv åtta sen kan jag och aileen chilla, sen lägger jag aileen och så kan jag chilla


miss ya babe



Kommentarer
Postat av: JoHaNNa

miss u to så jävla mkt :( men ska försöka att komma ti zh i oktober =)

2009-09-01 @ 15:49:17
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: Maria

du är så söt!!

2009-09-29 @ 09:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0