allt och ingenting

Nu funkar min dator lite allafall, men det tradlösa har försvunnit ?! fattar inte alls hur de gick till, sa har satt in deras sladd i min sa kan surfa lite. sen är den pa tyska, sa har inte alla bokstäver och y och z har bytt plats med varandra. ganska förvirrande

i heljen har jag
hängt hemma hos johanna
lekt massa med franzie
vart pa memphis, ranas, pirahna och stairs, en clubb med 147 trappsteg :P
vart hos jamaica, sov skönt som fan där mot pa madrassen sa saknade inte alex alls :P:P
käkat pizza i hinteregg , thanx alex
fatt reda pa allt om jamaica genom att surra med omar tva timmar medans vi väntade pa BF

skönaste kommentaren    BF lagar alltid mat där nästan
- I like to cock cuz i dont like to be hungry

igar skulle jag egentligen vara barnvakt, men behövde inte de sen fick följa med Mike och Rita pa bio istället, tur man har snälla värdpäron :D sag illuminati bra som fan mycket bättre än davinci koden, även fast vi sag den pa tyska utan engelsk text


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0