wieder dübendorf

i heljen hamnade vi på efterfest där igen, vi har flyttat in kan man säga. vi var bara ute i fredags eftersom både jag och johanna skulle vara barnvakt på lördag. shit det var inte nådigt att kliva upp och åka hem från dübendorf klockan 15 i lördags men de gick, fredan va rolig vi var klara och inne i stan rekord tidigt, tog bara näst sista tåget in, sen var vi påväg till nelson

Men vi stötte på jugge kurden ( ser ut som jugge men är kurd) han sa att araz säger till folk att jag är hans tjej :P hehe bra att jag vet de lixom, och han ringde araz så vi hamna där ist , sen gick vi till langstrasse , vi fick massa gratis öl på prinsessbaren , ägeren där är så snäll. sen träffa vi belal och dom , träffade en jätte söt kille, och ja han var yngre än mej ohh känns som att de e lite min grej nästan , iulian e lika gamal men yngre, araz e yngre än mej, patric e 88a och ja för att inte snacka om morgan , ajja på lördag var jag bara hemma och skötte om de små barnen, somnade redan vid 23

Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha..ja men de e bra me unga killar ;) så kör på de;)... puss puss hjärtat

2009-03-02 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0