lite roliga saker från veckan

johanna var ledig i veckan så hon kom till mej och bodde här i från onsdag till fredag, när vi gick ut och rökte så kom rita min värdmamma också med och tjuvrökte :P sen en kväll var rita borta och bara mike hemma och jag och johanna gick ut genom vardagsrummet, - men emma röker du ? jag håller koll och så stod han vid fönstret, sen öppnade han dörren och sa men jag har redan sett dej röka på facebook, -emma vill du ha hash ?

hehe han e rolig han

jag och johanna var inne på pirahna, så kommer en kille emot oss, så säger jag -han är söt han är alltid här, sen 2 sec efter säger han - bist du immer da? till mej (är du alltid här)




vi går in på ranas bar, och så har de infört att man måste lämna sina jackor vid ingången , men första gången sa johanna okej men då går vi igen, men då säger en av dom som brukar vara där nej men gå in ändå, sen nästa gång e inte han där utan bara en tjej och nån skumm tysk så vi säger ajja vi lämnar jackorna då men då säger dom att vi måste betala 2 frank var men de ville inte vi så vi givk in och då ger ägaren oss 4 frank att gå och betala med, :P skummt e ju ändå hans pengar ? men han e snäll johnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0