fredag och lördag

i fredags åkte jag till johanna när jag slutat, vi var barnvakt till ungefär halv tolv sen började vi dricka lite , och fick ta natttåget halv två och inga kontrollanter på så var onödigt att vi köpt natttaxa, vi var sen hos araz ett tag , vidare till rudys bar, han känner min värdpappa, och mike har sagt gå aldrig dit:P men de gjorde vi ändå fick gratis öl och träffade fler som kännde mike. Sen var vi på pirahna typ 2 sec och gick till prinsessbaren men där va de så mycket folk så var bara jobbigt, så gick vidare till arabic bar och fick gratis wiskey och trevligt sällskap, så vi var där ända till runt 9 på morgonen, då skulle vi till araz igen för att sova men vi gick förbi lambada och där var carlos och de andra så gick in och sa hej till dom, vi har tydligen inte housverbot på dagarna :P



sov sen hos araz till han kom hem från jobbet runt 18, sen ringde johannas värdpäron och ville att hon skulle sitta barnvakt till 23, så de gjorde vi men sov medans , sen gick vi ut igen nyktra, araz igen sen skulle vi ge rudy en svensk halsduk som han kan hänga upp i baren , men han hade redan stängt kl 4 när vi kom, arabic bar var också stängt, så gick till pirahna, träffade bajk, och skulle till Q club med han och hans kompis men åkte runt med bilen istället. sen åkte jag till araz för att sova vid 7 och johanna drog till belal, påvägen ditt stötte jag på den rumänska slampan , och hon var jätte trevlig och ville att jag skulle gå och dricka nått med henne ofta?! stötte på beita med , han säger att han inte tänker heja på johanna mer, men att mej kan han prata med , barnsligt ! sov hos araz men åkte sen till belal där johanna var och fick mat och såg på film, sen åkte vi hem till johanna med baim och why, dom e stört jobbiga förstår inte tyska alls nästan.

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

haha emma de va inte 9 på morgon, de va till kl.14. hur tror du annars vi kom in på lambada ;P

2009-03-11 @ 18:51:23
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0