abmachen med araz

Eftersom jag är ledig nästa vecka så har jag tänkt att crasha johannas palce, men nu i fredags blev hennes värdmamma ulli arg för att jag hade vart i johannas rum själv på dan när johanna jobbade , hehe känns som att dom inte riktigt litar på mej :p vad ska jag göra lixom? äta upp all mat? sno tven hehe, men aja de e som det är. johanna är allafall inte hemma onsdagar och fredagar, så kan inte sova där från tisdag och från torsdag

så i fredags när vi var hemma hos araz innan vi gick ut så säger johanna,
 - araz emma måste sova här på tisdag och torsdag.
- okej de kan hon , jag ger dej en nyckel så kan du gå in och ut om du vill
- men araz du måste ge henne mat också!

hehe som att johanna är min mamma :P

abmachen heter de när mammorna har bestämt att barnen ska leka en speciell dag.



tagen med min mobil, super bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0