copycat

sitter uppe och väntar på att finyan ska somna , och internet är almänt tråkigt så gör en lista som fanns på johannas blogg


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? har två nyckelknipor, med hem nyckel och cykelnyckeln på båda och just nu är en hos johanna
Vilken svordom använder du mest? va fan, tror jag
Äger du en Ipod? nej, har en mp3 som har gått mitt i tu
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? på åtta typ, men mike väcker mej när han åker till jobbet
Hur många resväskor äger du? en.
Använder du flip flops även när det är kallt ute? nej inte så ofta, hatar att frysa om fötterna
Var köper du dina matvaror ifrån? är min chef som köper, Lidel, Aldi och ibland coop
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? vill alltid vara med på bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? death race, as bra film se den
Har någon av dina vänner barn? nej typ ingen
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder :p
Har någon någonsin kallat dig lat? joo hälst mamma, bara för att jag hatar att städa
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? kan alltid somna ändå
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har ingen , men i familjen hayman ligger mando diao
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? choco, men mjölken i schweiz smakar som grädde så den är good med
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Aileen berättar hemligheter för mej hela tiden
När var senast någon stötte på dig? i lördags
Vad åt du till middag? var bara jag och aileen så åt rester
Använder du huvtröjor? ja
Kan du vissla? joo lärde mej inte föräns jag var 10, fast kunde busvissla innan
Har du någonsin deltagit i en demonstration? noo
Vem var den senaste som ringde dig? Sunny
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? sockervadd
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? de vet jag
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 056
Tittade du på tecknat när du var liten? ja gör de gärna fortfarande
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? de närmaste stora e väll i killwagen å de e väll några 100 affärer
Hur många syskon har du? två filip å moa
Är du blyg inför det motsatta könet? ibland, bror på i vilket samanhang
Vilken film kan du alla replikerna till? svanprinsessan, fucking åmål
Äger du några band-t-shirts? tror jag inte
När flög du senast? i januari
Hur många stolar står runt ditt köksbord? tre å en bänk
Läser du för skojs skull? nej läser bara serier i sånna fall
Pratar du några andra språk? engelska och tyska
Diskar du din egen disk? diskmaskinen diskar
Har du gråtit offentligt? joo senast, men gråter typ aldrig, två gånger i schweiz hittills
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? om de e nödvändigt att kunna
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? har en percing i läppen
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? joo med tanke på hur fattig jag är :p
Kan du kasta macka? joo
Har du någonsin varit på Jamaica? hehe har vart i jamaica som ligger i albisriden
Vem har du med på BIOn? nån som jag gillar ??
Vem var din favoritlärare? oj vet inte, hade många som va okej
Vad har du för väder? piss väder har vart i en hel vecka nu
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? ja lätt han som tatuerade johanna :p
Har du en blogg? yep
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? ja vet inte inget som var jätte roligt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? skumm fråga, om jag blivit attraherad så är han ju inte oattraktiv mer
När sov du senast på golvet? vet inte exakt men hos johanna massa gånger
Vilken är din favoritdrink? svårt ju
Gillar du din boendesituation? nja men de duger för att familjen e så bra...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fungerar aldrig på morgonen hur länge jag än sover
Äter du frukost dagligen? baror på vad som finns
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja lägger upp saker lite som jag vill oftast
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? ja hälst av pär
Vilken är din favoritfrukt? persika
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? är rita som köper så kan inte säga så mycket
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 23
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej bryr mej inte
Tror du på liv på andra planeter? joo säker nån stans
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? aileen tror jag
Tror du att gud är en man eller kvinna? hanz är nog nått annat
Vad var det senaste du åt? körsbär
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? samma tror jag
Hur valde dina föräldrar ditt namn? mamma hade sagt att jag skulle heta johanna, men när jag var född tyckte hon inte jag såg ut som de så de vart emma ist
Gillar du senap? ja
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? fuck
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej är höjdrädd
Sover du på sida, mage eller rygg? sidan i typ fosterställning
Har du någonsin köpt något från ebay? nej
Tycker du om att krama folk? ja vissa
Skulle du säga att du är trendig? nja
Äger du en digitalkamera? nej snart
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? skulla säga nej
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? han den som har långa öron
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? joo varför säga att man ska ringa om kan inte gör de?
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? har typ inte läst nån bok, bara harry potter å då grät jag en gång :P
Tycker du att du är attraktiv? ibland, är inte allt för illa
Vad är du allergisk mot? inget vad jag vet
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? alla får göra som dom vill tycker jag
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?  nej djuret är ju dött redan även om jag äter det eller inte

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat? mamma hade inget pojknamn hon trodde de skulle bli en tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0