30 års fest i bilder

i heljen fyllde min boss bror 30 år så jag vart medbjuden och frågade dani på telefon om johanna med fick komma dom fixade tält och allt så snälla är dom. vi åkte mot tyskland på lördag, jag och johanna åkte med rudy och mike,  rita och svenja åkte före för de ville shoppa i tyskland i den andra. vi åkte


när vi kom fram hälsade vi på dani sen tyckte rudy att det var dax att göra upp eld



vi hade ju aldrig träffat dani innan så vi tog de säkra före de
 osäkra och köpte helt enkelt en toa sits till honom




här är min boss mike, han var överallt och ingenstans hela tiden, han lurade dom tjejerna att han var danis yngre bror och bara 22 år gamal :P



här är rita min andra chef, hon blundar alltid på kort



dani kom på massa knäppa sätt att drick shotar, han hade köpt 300 st vet inte alls hur många jag drack




mike och jag drack några till






danis fru mikes fru och svenja rockar loss



jag och världens bästa rudy gör nått, bilderna blir ibland lite suddiga på grund av att de fanns rökmaskin



födelsedagsbarnet och vi, de fina hornen fick han av oss med, fanns allt man behöver i den påsen
flugsällare , toalock , toaborste , djävuldhorn, älgblod, damsugare för att bara nämna några





hi jag var alltid med på ett hörn



men mike var med överallt,










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0