veckan

heljen var min sista här nu på tre veckor så vi körde hårt, hängde med sunny och några till, var vip på club q både fredag och lördag, och därimellan åkte vi till tyskland för lite shopping, regnade som fan när vi kom dit men vi fixade allt vi behövde

sen på söndagen kom jag hem sent så hann inte träffa gästen från australien som var hemma hos oss och hälsade på mike, dave hette han var jätte trevlig, det går så mycket snabbare att jobba när man har sällskap, i tisdags hade vi party blev nerslängd i poolen med kläder och lekte öl lekar från australien, mycket trevligt är väldigt glad att jag hamnat i den här familjen <3 dave stack i morse han sa att om jag ville komma till australien så skulle jag säga till hehe känns som jag har råd med det :P

på fredag åker vi till italien, 14 timmar med bil för de e verkligen längst ner i hälen vi ska, lecce, till milano tar det bara tre- fyra ungefär, Rita min boss hennes pappa kommer därifrån och dom har ett hus där,   så tre veckors sol och bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0