barn

har haft ett uppehåll nu eftersom jag vart i italien i tre veckor, med familjen jag jobbar för, var jätte varmt och trevligt, uppdatering om det kommer senare

ska börja med dagens aileen , ibland säger hon så störda saker, men hon är cool och jag är hennes bästa freundin sa hon idag :) märks för hon gör allt som jag gör, hon är fyra år fyller fem på fredag


idag satt vi ute och målade nagellack, har fått några nya av johanna eftersom hon åker till sverige snart

du emma visst tar du samma färg som mej, de måste du för annars är vi ju inte vänner för bästa vänner har alltid samma!

- några är mina och några har jag fått av johanna
- varför har du fått dom
- joo för johanna ska till sverige och kan inte ta med sej alla
- varför inte
- ja för man får bara ha 20 kg i resväskan på flyget
- men emma , hur kunde johanna överhuvudtaget komma ner med flyget med alla nagellack?!!

i italien åt vi middag ute och vi var med ritas kusin och hans kompisar

så ger jag aileen vin listan så hon kan kolla
så säger en av killarna
- ey du det där är inte riktigt för dej
- hey du joo vet du jag har faktiskt druckigt riktigt vin

emma vi är alltid vänner eller hur
- mm ja en förut idag var du inte så snäll
- ja jag vet men nu är jag de,

sen utbrister hon helt överlycklig
- emma du dagen förändrar sig alltid , bra eller hur ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0