zürich snart

nu är jag snart påväg ner till cass för att övernatta hos henne innan jag drar vidare till zurich tidigt på fredag

i heljen var jag moa filip och olivia och hälsade på mormor, var väldigt mysigt, spelade guitarr hero för fullt, filip beställde det för nån vecka sen och det är faktiskt väldigt roligt

vi hade spel kväll här för nån helj sen, jag moa filip olivia mamma och begnt, massa charader och begnt var klart bäst på karusell:) sen spelade vi geni och mamma var helt klart bäst

vad blåser domaren av för om en spelare i anfall åker över blå linje innan pucken
- Icing, säger mamma

sen får hon frågan
vart flyger häxorna till på påsk

- grönkulla, säger hon, försöker få det till att hon bara skojjade så hon fick poäng men...

så allafall snart påväg till CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0