sjukstuga

har sovit närstan 3 dygn, jag och johanna har legat sjuka i hennes rum sen i söndags men idag har jag vart ute och det var skönt att se världen igen

I heljen var vi ute i fredags, nelson sen langstrasse, i veckan pratade johanna om tomeks nummer sen så kommer han in på pihranha med några andra rumäner sammanträffande- ja, så vi hängde med dom resten av heljen, där blev vi roade av massa byta plats lekar och byta kläder lekar. träffade en som vi inte sett innan robert snällst av alla. Sen kommer Iulian in helt sjukt trodde inte äns han var i zurich, han hade fortfarande mitt armband så gulligt han sa att han haft det varje dag i ett halvår, men inte mer än tre månader egentligen men sött ändå , han gick och sa till alla att jag var kär i honom. åkte sen hem på söndan och blev sjuka

ett till sjukt sammanträffande var att vi precis hade pratat om en kille dagen innan, och så står han och väntar på samma tåg som vi, och säger att han bor i waltikon samma ställe som annika bor
så det kan bli

ja det var väll allt som hänt i heljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0