fint

idag har jag mest städat, är ganska hungrig nu eftersom jag inte äns haft tid att äta. efter döds hot från min kära mor över telefon
 
- det ser typ ut som det gjorde imorse när du gick
- emma om det ser ut sådär när jag kommer hem så är ni döda, säg till filip att städa
- skit samma orkar inte tjata på honom
så fick jag helt enkelt ta och storstäda köket och vardagsrummet så nu är det tip top igen, man lär sej av att vara aupair, alla tonåringar borde vara det, som johannas aupair mamma sa, johanna skaffa inte barn nu, du ser hur det är

johanna är föresten nere i zurich igen, fick ett väldigt fint sms på nyår

först massa om att folk inte gör sånt dom lovar när dom dricker, och bara tänker på en sak,
sen "men du är inte så alls, om hela världen var som du då hade den vart bra :)"


tycker det var väldigt fint sagt, och det värmde

tchüüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0