torsdag

idag tog vi det lungt på förmiddan sen åkte vi till wohlen och jag gjorde foton till mitt ausweis, åkte sedan skridskor i några timmar så mina fötter blev helt kaputt , så sjukt osköna skridskor man får låna.

sen in till stan för att köpa presenter till johannas aupairbarn franz som just fyllt tre och till hennes värdpappa som jag inte vet hur mycket han fyllde , men äldre blev han allafall

vi satt på HB och så kom robert och hans kompis förbi, sjukt eftersom vi just pratade om rumäner, robert hade sönder vår påse och drack upp en av våra red bull , han fattar inte att vi är så fattiga:P bajk och hans lilla läskiga kompis träffade vi också där sen stötte vi på bajks lillebror så jätte söt men bara 16:P. sen kom carlos och vi gick till donken för att dela på en big mc, där i kön träffade vi han som vi alltid träffar överallt men vet inte vad han heter. sen kom leon johannas vakt kompis. gick till Hb igen för att ta tåget hem tidigt vi är lite slitna på vägen träffade jag fabio , Har inte träffat han på as länge och har inte hans nummer kvar äns så de va lite skillat, zurich är verkligen litet ibland, fast alla hänger väll på Hb

så rolig dag och äntligen fredag imorrn wii

schlaf gut bis morgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0