ny vecka mer jobb

Måndag
jobbade hela dagen, eller ja hon är ju hemma så vet inte vad de räknas som , får allafall lov att vara hemma från 8.00 till runt 16.30. Åkte sen till zurich och mötte upp johanna, träffade tomek och Iulian en snabbis på central, dom bor tydligenm ihop nu:p men man vet aldrig ed dom, sen bar det iväg till kyrkan för aupair träff, hängde lite på Hb innan tåget gick , och då kommer Araz , vi trodde han hade drait från landet typ, han hade tydligen ringt mitt gamla nummer ( stackars helga den nya aupairen) alla fattar inte att jag bytt nummer verkar det som.

Tisdag
jobbade som vanligt, vädret var kaos , storm och snö överallt, var lite på lekplatsen och det var inte den mysigaste direkt
sen på kvällen hade jag min första tyska, man märker verkligen skillnad på den här skolan och min förra. Man får vad man betalar för antar jag , ingen fattade nånting av den simplaste grammatiken, men går hällre där en gång i veckan och behöver ju inte anstränga mej precis. Läraren sa att de nog var för lätt för mej men sa att jag ändå ville gå kvar, gick sen hem , har nog hittat den närmaste vägen snart, första gången gick jag världens omväg

Onsdag
jobbade inte mycket alls eftersom aileen hade en kompis här på eftermiddagen och då behöver jag inte vara med hela tiden. Vi bakade en kaka och gick och handlade på förmiddan bara.
och nu kom jag just hem från zurich , jag och johanna bunkrade upp för heljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0