flumm efter aupairträffen

sá skummt allting, vi fick lov att áka frán träffen redan 10 i nio eftersom vi skulle till araz och min biljett gick ut 21.10 , sa vi áker ner till hb för att byta tram till 13 och den stár precis där sá vi springer för att hinna med, men missar precis, och dá ser jag araz stá där längre bort sá tur vi missade den för han va ju inte hemma än:P han säger att han ska in pá hb och hämta en kompis, när han gátt kommer jag pa att min biljett gár ju ut sá jag máste ta trammen innan tio över,

sá skickar sms till araz att vi väntar vid hans hem ist , men dá kliver vi tydligen in i fel tram uten att märka det , för de stod pá tavlan att fyran skule komma men sá kom 14 före och jag litade ju pá tavlan sá kollade ju inte äns. den gár át helt fel háll sa kliver av och köper en ny biljett,

áker ner till hb igen och nu ser vi araz kliva pá sin tram , sá vi springer och johanna rammlar rakláng i trappen upp till trammen, tvá gánger ! och araz bara ööö vad háller ni pá med egentligen?? och ja vet inte äns själv vad vi höll pá med

grejjen var att araz skulle klippa johanna egentligen, men det hann vi inte med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0