Angående de jag inte tänkte lägga mej i egentligen

Som sagt vi var på nelson i fredags, när vi vart där ett tag så går jag och johanna ut för att ta luft, där möter vi 24:a ( de som vet vem han är vet de som inte vet vet inte skit samma) - meh johanna d'är är ju 24 a , vi säger hej och han säger snygga percingar till j,  johanna frågar vart hans bror är eftersom vi hört att han skulle va här i heljen, han kommer nästa vecka säger han då , sen är det inte så ycket mer med det, annika är där inne sa vi bara innan vi gick in igen, sen där inne kommer annika fram och säger till johanna att 24 säger att ni var otrevliga mot honom

så okej what ?! johanna blir såklart irriterad och vill fråga honom vad hon gjort som var otrevligt, både han och annika är där ute och han är värsta dryg och bah nej jag vill inte prata med dej , annika är på 24as sida och det blir tjaffs mellan johanna och annika, sen går annika och 24 bara iväg , och innan de försvinner säger annika till vakten - släpp inte in henne mer
men ja vi kom in igen om man säger så

tänkte inte äns skriva eller säga nått egentligen , men folk blandar in mej och skriver ni ist för du till johanna och jag blir irriterad, blir borttagen från hennes facebook och frågar vad har jag gjort?? men har inte alls fått nått konkret svar , vågade nog inte svara eller kom antagligen inte på nått att svara, jag vet varför johanna var irriterad innan och tycker inte det e konstigt alls, men varför annika var sur på johanna innan vet jag inte, tror inte äns johanna vet

jag är med johanna efterom jag vet att hon inte ljuger, har flera gånger trott att nej men hallå det där kan inte vara sant, men sen fått de klart för mej att joo det är det. Och vart vi än är och vem som än kommer så vet jag att hon inte skulle lämna mej, visst att hon har problem med sina aggrisioner ibland men hon säger som hon tycker och vågar säga emot, mer än vad jag vågar, hade inte johanna vart där så hade jag aldrig vågat säga till 24 hur dryg jag tyckte han var så det hade inte blivit nått bråk - men vad är bättre? tycker det är modigt att våga stå på sej om man tycker nått är fel-

det handlar inte om att vilja bråka med folk det handlar om att våga säga till när man tycker nått är fel, och de resulterar ju såklart ibland i fight,

okej visst annika sa till mej att hon tyckte våra kompisar var äckliga, de hon inte äns känner, blev irri och sa emot, men då nej nej vi pratar inte om de då blir vi osams sa hon, men så säger man inte om man inte känner folk?! , men min poäng var, är det vi som undviker disskutioner?? är det vi som sticker iväg? humm nej

sen att de första man gör är att säga upp kontakten på alla internetsidor, tycker de e ganska barnsligt, hehe sa de till rita hon bah meh hon kanske har gjort det med mej med isf:P sen hade aileen och rita massa skumma ideer som handlade om att stå på varandras axlar, ficklampor och mitt i natten och så, men tyckte de va lite väl:p hämd är inte riktigt min grejj

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

hämnd e kung ;P ja kanske borde ta me mej ailien ut på hämndjakt ;P vi fint skrivet de där om mej va <3

2009-02-18 @ 19:14:33
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: J o H a N N a

hämnd e kung ;P ja kanske borde ta me mej ailien ut på hämndjakt ;P vi fint skrivet de där om mej va <3

2009-02-18 @ 19:15:48
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0