alla hjärtans dag

Tänkte köra på hårt när det ju ändå var alla hjärtans dag som alla tjatade om hela tiden, men de vart inte som vi tänkt alls, i fredags tog jag mitt tåg hem till johanna , åkte in med sista tåget 20 i tolv eftersom vi inte had epengar till natt tåg:P träffa upp annika och en norska i balgrist, sen vidare till nelson. Där det vart massa tjaffs, men jag tänkte inte lägga mej i det där egentligen men mer om det sen.

Där inne fick vi wiskey med cola av en rolig schweizare som försökte impa på mej med sin bil, men ja vet ingenting om bilar så :P han betalade sen taxi till L strasse så vi åkte med, och sen försvann han . träffade salomon och fick 50 CHF han e sjukt snäll, fick sen massa gratis öl på prinsess baren , arab baren som vi satt på ett tag tills ägaren ville att vi skulle följa med till lambada och vi kom in igen , fast bara för att vi var med han förståss. Men var roligt många som frågade vart vi vart , hehe ja vi har housverbot  -va varför det?  ja keine anig man

träffade alban ali och fick sova hos honom själva , det var snällt för jag var ganska sjuk egentligen, så jag och johanna sussade skönt i hans dubbelsäng,

På lördagen hade mike min värdpappa fixat biljetter till FC Zurich - Bellizona så vi skulle träffa dem utanför zickzack sa hon, så trodde hon menade i niderdorf fast nej hon menade på andra sidan stan vid arenan så klart :P så var lite sena med de gjorde inget , dom är så snälla sen efter fotbollen åkte vi hem för att sva lite och ja det blev mer än lite sov från kl 21 till 13 hehe skulle ju gå ut men vi råka missa d, va skönt och vart friskare , och hade sjukt kul i fredags så gjorde inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0