uppdate

uppdaterar ju inte sådär jätte ofta så har lite saker att skriva om

för det första en sak till johanna, du vet glasen vi lämnde hos araz som är de ända två han har , de ända man har att dricka ur när man är där   nu finns det bara ett kvar för han gav bort ett i present till en ny frisörsalong som öppnat vid central , så nu är ullis rosa glas nånstans i central istället :P




sen en rolig grejj som hände när jag var påväg till zuirch i fredags, missade bussen pågrund av rita som skulle ha rökstund med mej innan jag gick och hon pratar alltid om allt och inget, så fick gå till stationen, en kille åkerförbi med en sparkcykel han vänder och frågar

hach du fur? (har du eld)
ja wohll ( visst här)
so wo gats here? (så vart är du påväg?)
hehe bahnhof gehe nach zurich
diese zit? (den här tiden?)
ja sichert
aber wo wohnst du?
villmergen
villmerge aha
und wie alt bish? (hur gammal är du)
hehe 22
hehe 22 oj okei
und du? 15 oder?(och du? 15 eller?)
he nein i bin 14 ( nej jag är 14)


sen kom alla hans kompisar

aber hash du frund? (men har du pojkvänn)

hehe jätte söt ser alltså fortfarande inte gamal ut han var jättesöt gjorde min dag, frågade om han rökte gräs han sa hihi ja :p


sen har rita redan hittat en aupair som kan börja efter jul, så sa hon till mike
- du måste kolla profilen på aupairworld
- men du då emma ska du åka till sverige?
joo de ska jag väll
rita - men mike kolla profilen
mike - nej du jag behåller emma


diggar mike han är lätt den bästa värdpappan jag haft är som en bror, sen att han frågar jobbiga frågor allt som oftast gör satt han känns mer som en storebror

finyan har inte börjat gå än föresten, men han kryper fort som fan och han vet vart han inte får vara så han skrattar lite sen iväg till trappen mitt rum eller toan , han har lärt sig fake gråta också jätte irriterande och högt som faan, l¨åter som att han blir misshandlad, han har med börjat att krams så gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0