två veckor

nu var det ungefär två veckor sen johanna lämnade landet, har vart tomt :(
men allafall förra heljen undrade failjen om jag ville följa med dem till biel på nån middag och så, men stod över och iulian ringde så jag åkte in till zurich lite närvöst att gå upp dit själv, men när jag kom upp på gatan kom det fram en och sa men hej är det bra?
ööö joo ja själv då?
fint, vart är din kompis?
hon är i sverige nu
aha så du e här själv
joo men vart är iulian

ingen aning om vem killen var :P men iulian var segare än mej, men jonni och de andra va där så hängde med dom så länge. sen kom iulian och "clownen" och vi gick och åt

jonni e roligast
- iulian de e mycket bättre nu när inte emmas kompis e med, inget hablachabla hehehe hachabla ( så han tycker vi pratar) hela tiden

va sen med iulian och den andre tills lördag kväll då jag träffa araz och azad , dom e lite roliga med har blivit värsta mcdonalds nördar, måste ha kommit på hur nära dom bor, för vet inte hur många cheesburgare dom hann köpa medans jag va med dom

igår var jag också med araz såg på pretty woman :D och han har köpt nån mobil som man kan ha två simkort i , lite onödigt kanske?  för då kan väll alla bah ha ett av nummrena istället? ja i dunno

nu är jag hemma, har inte fått min lön än så e sjukt pank, like always känns det som, första lördan jag e hemma på sjukt länge men är så trött och familjen är inte hemma så det är lungt och skönt :D

Kommentarer
Postat av: Diana

hejdu!

vad kul att höra från dig, jo ja försökte också bli vän med dig, men det gick inte? jaja.



ja det skulle vara jätte kul att ses, vart bor du? vi kanske bor nära varnann? jag bor 25min från zurich, bor vi på samma sida kanske? bor i pfäffikon heter "smhället" ,



kramkram, har du bott här länge??:)

2009-08-30 @ 14:04:06
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Diana

hejdu!

jaha, jag ahr hört talas om detta, men är det som halbtax, man köper de från station?! hur mycket kostar det för ett år ?? gleis sieben alltså !! :)



för det ltåer ju jätte bra!

det är från klockan 7 på kvällen tills närdå?!

annars är de ganska dyrt o resa =/



jag har precis kommit hit,vart här i 2 veckor .. jobbar hos en svensk familj :) jobbar ungefär hela dagarna måndag till torsdag, sen jobbar jag varannan fredag ...



du då?!

kram

2009-08-30 @ 16:28:13
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Diana

hejsan, okej me de låter ju super bra !

köper man gleis sieben bara på tågoffice eller va man säger? =P



det ska jag nog ta o fixa tror ja, :D



vad brukar du göra inne i zurich då?! :)

ja men det låter super, skulle behöva ngn som visar mig runt ;)

ja msn ; [email protected]

adda så kan vi prata där,

kramkram

2009-08-30 @ 17:52:03
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Diana

vet inte om de kom fram?skrev ett inlägg, men msn är iaf [email protected]

2009-08-30 @ 17:52:42
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0