snyft

igår åkte johanna, det var jätte jobbigt, hon grät så mycket så att personalen vid biljetterna frågade om hon var sjuk
svininfluensa tider men i vilket fall ser man väll om nån är ledsen eller sjuk?

känndes så hämskt när hon hade gått in genom passkontrollen, bara jag och alex kvar på rätt sida
kommer sakna henne så mycket

vi åkte tillbaka till zürich jag och alex och han skulle hem men följde med mej och kolla i affärer, måste köpa nått till finyan har inte gjort det än, men alex är så blåst :P
han sa jag måste köpa hårgel, så okej vi går in här sa jag för här finns det leksaker också, vi gick in och han kolla runt sen säger han men jag vet vart jag ska köpa det för det finns ett coop här , ööö alex vi är inne på coop, sen hade han toapapper under skon också hehe jag ser alltid allt sånt efter jätte länge , eller inte alls

sen när vi gick ut sa jag alex du kan ta den där trammen till bellevue, då hoppar han på typ utan att säga hej då, sen ringer han, emma vad sa du? jag trodde du sa vi skulle ta trammen  :P hjärnkontoret hallå

sen skicka jag sms till araz behövde lite vänner nu när johanna hade åkt, känndes för sorgligt att bara åka hem

hoi was machst du?-  hej vad gör du?
ich bin zu hause kom auch nacher ok?- jag är hemma kom hit sen?
okei ja ich komme zu dir jetzt - jag kommer till dej nu
okei kom aber ich komme bald azad ist in meine zimmer - okej kom nu men jag kommer snart är påväg men azad är där

så gick dit var azad och två till där söta italienarn och nån till, och azad är så söt

emma hur är det?
bra men är ledsen
ja förstår pågrund av mafiosa

sen fråga han massa om allting , vad min pappa heter och hur min bror ser ut , och varför mina föräldrar inte bor ihop och om jag skulle åka hem i jul pågrund av johanna :P

och jämt om jag är där, emma är du hungri har du cigg

sen kom araz helt blöt eftersom det började spö regna men var runt 35 C så jävla varmt
sa att jag var lite hungri så han skickade en av dom som va där att köpa mat, köpte 4 cheesburgare
3 till mej och en till han :P orkade bara en har sån stressad mage, tror att de beror på johanna
han var jätte söt med pratade massa om allting så efter jag vart där känndes det lite bättre

ringde johanna med när hon hade landat, hon lät fortfarande helt förstörd gör ont i hjärtat, ingen som förstår hur det känns för ingen som inte har vart i våra skor det här året kan förstå


sång till johanna <3





ingen blir som vi snacka hur mycket skit ni vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0