fuck

min dator har helt flippat ur sa kan inte äns komma in pa den alls sa nu sitter jag pa värdpäronens, dom är pa bio ikväll sa är barnvakt, skulle egentligen in och träffa johanna och köpa lite saker och sa men ja de far bli imorrn ist. skulle egentligen ocksa vara barnvakt pa lördag :/ men slapp :D sa nu blir de troligtvis party hela heljen, hoppas jag allafall

i fredags blev alla johannas grejjer snodda pa mephis där han fran ranas jobbar nu istället, var en privat grejj men vi kom in eftersom vi känner benni , vakten. vi var pa pirahna och pa en portugisbarn med carlos ocksa, men sen gick vi tillbaka till maphis och da försvann allt ur johannas väska, irriterande som fan man nu har hon allafall en ny mobil igen

vi gick sen till ett hotellrum pa morgonen som muad betalade och sov mer än 12 timmar, sen klockan 05.00 gick vi ut igen för att äta pa alladin, träffade azad och han e sa sjukt snygg

ja nu e vi lite fattigare, men bara att se frammat snart e de pask och da e vi lediga fredag och mandag sa da blir allt kung igen

eftersom jag inte är pa min dator sa blir de utan bild

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0