rumäner

Iulian min rumän är så rolig

vi skulle ta taxi , och fick lov att ta två eftersom vi var för många, så jag annika en till och Iulian klev in i en

- wo gehen wir frågar taxi chaffisen

- ICH HABE KEINE ANUNG! hehe

alltså- vart ska vi? jag har ingen aning!

- får jag röka en cigg?

-nej inte här inne

- snällla snälla

- du får 20 frank mer , DANKE BITTE! :) ( tack, varsågod)

- nej

okej DANKE , BITTE


okej men bara en

sen blev det två DANKE BITTE

så kul jag och annika kunde inte sluta skratta


igår var jag hos johanna, johanna skickar sms till tomek- kom till mej emma vill träffa Iulian
men han svarar inte, sen typ 2 timmar efter så ringer det på johanna mobil
- vem fan är det som ringer mej? Hallå?
-WO IST MEINE SCHATZ?- vart är min skatt(älskling)
öö wir bist du? öö vem är du`?
- Iulian
hehe warte

hehe emma det var till dej


sen Tomek han vi träffade först som johanna dissade för att han var polack
han är inte polack fick vi höta av alex, nej då han är rumän
sen fick vi höra av de andra rumäenra att han heter inte tomek
han heter katalina eller nått i den stilen:P

hehe rolig kille säger att han heter en sak och kommer från ett land, men så är det helt fel;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0