måndag

igår jobbade jag hel dag, hade totalt glömt det, kom hem vid tolv på söndag kväll

-hallå!
-hej !
- emma imorgon är det som vanligt ( som vanligt jobar jag ju inte på måndagar , men senaste tiden har jag jobbat halvdag till tolv, så vad som är som vanligt kopplade inte riktigt i min hjärna just då)
- va då halv nio väll eller?
- nej kvart i åtta, och så fyra dagar
- huh , okej, eller va?
- ja du är ledig på fredag ist


aha skönt , och måndagen gick fort , jag och mia tog en prommis på förmiddagen , sen åt vi när malin kom hem från skolan vid 12 , tog sen cyklarna till effretikon och stannade där hela eftermiddagen och åt glass i det sjukt varma vädret. Mia blev påhoppad av en liten kille i lekparken, men smart som hon är så cyklade hon inte därifrån utan var besölutsam om att hon visst skulle få cykla runt runt där de andra barnen satt.

Sen iväg till tyskan, har glömt att skriva om det men förra måndagen var en tjej i min klass hög som ett höghus, det var sjukt pinsamt. hur kan man få för sig tanken att gå till tyskan i det tillståndet:p ajja det var en av de intressantaste lektionerna jag haft i år, hon kom in, sa Hoj ! ganska försenad, sen skulle hon läsa upp sin läxa, läste en rad sen HOJ SAMMEN! Det uttbyttes lite förvirrade blickar, och efter ett tag så förstod man att hon var helt väck

Efter tyskan bokade jag och annika biljetter till munchen! ska bli sjukt roligt, vi åker kl 7 på lördags morgon och hem klockan ett på söndag förmiddag

träffade sen araz och co, var klippning i hans rum, som är ungefär 5 kvadrat stort, vi var 9 personer där inne, en aning trångt. roligaste frågan jag fick igår var allafall
- emma varför gifter du dej inte
- jag bah öö med vem då?
- med mej såklart
- nej varför gifta sej?
- va då aldrig?
- ja det är ju bara onödigt
- haha du är knäpp

(undra vem som är knäpp egentligen):P

Kommentarer
Postat av: Spunk

Leeeeeeeeeilooooooooo

2008-09-30 @ 20:35:58
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: J o H a N N a

ja han får inte va borta länge i rumänien jue :(

2008-10-06 @ 12:05:52
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0