lördag

vi vaknade runt 8 på lördags kvällen, helt sjukt vad vi vände på dygnet

förfestade lite, sen tycket Johanna och annika att vi skulle stanna hemma ist , men var helt emot och fick som jag ville, så vi drog till nelson! monika var med också , och kom in!  va as länge sen känns det som, var där tills 4 kanske, sen drog vi till pihranha och lambada. träffade tomek och andra rumänier, alex från fredagen kom, jag och han satt och pratade , och så kom killen jag tyckte var söt och frågade , alex är det där din tjej, på tyska fast båda pratar rumänska,
- ja sa han, men säkert att det är din tjej? ja säkert.
killar bara tror saker sådär, man kan ju fråga mej ist. men sen drog allafall alex så hängde med de andra ist

tomek ville ha johanna förrra heljen, men då sa hon till mej han är polack jag vill inte prata med honm, men han gav sig inte, och nu så var han helt ointreserad, så ja då ville johanna ha honom så klart, så mitt i allt så skickar hon ett sms "I want you" hehe så ja det blev efterfest i johannas 12 kvadrat

kopierar lite text från johannas blogg

vid 9 tiden så åkte vi hem till mej i 2 st taxi bilar, 3 st tjejer, 5 killar, 4 st paket cigg, 1 flaksa jack daniels och 20 st öl...
o hemma hos mej blev de en jäkla fest =)
va hur kul som helst förutom när en jävla idiot som va me blev så jävla störd...
men vi knäkte honom ;)
sen tog ölen slut o vi blev hungriga... då kom de en snubbe me 20 öl, 3 paket cigg & bigmac till oss tjejer :D
ibland e livet så underbart ;)

ja ungefär så, synd bara att saker gick sönder och att det finns sånna idioter som han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0