städaren

sitter hemma hos johanna själv eftersom hon jobbar, då knackar det lite försiktigt på dörren,

vet att det är städaren som blivit vår kompis. Han som ger oss mjölk cornflakes och oboy så att vi överlever, han är jätte snäll och framförallt bra eftersom han gillar oss och är på vår sida mot de andra som jobbar här

men saken är att han sär lite närgången, och nu var jag själv och han säger,

du bist die hubshe , ich habe dir gern ( du är snyggast, jag vill gärna ha dig)
jag bah öö jaha okej,

hehe hast du nicht mir gern ( vill du inte ha mej?)
?
 öö nein :P aber ich habe ein freund,( nej , alltså jag har en pojkvänn)

 nein aber nicht here oder? ( va nej men inte här väll)

ja doch here in zurich, (joo alltså här i zurich)

nein sicher nicht so schnell, (nej då säkert inte , så snabbt)

ja aber ich habe waren here 7 monat, ( joo säkert , jag har ju vart här i sju månader)

 ja okej aber ein ist nicht genog hehe, ich bin eine gute menshe( ja okej men en är inte nog, jag är en bra människa)

hehe ja sicher aber doch man must haben nur ein, ( ja visst säkert men man måste bara ha en)
nein :p


men tillslut så kom jag ur det, ibland måste man ljuga lite

jaja hoppas johanna kan komma hem snart han skulle komma tillbaka senare, det är vid sånna här tillfällen som hon inte ska jobba sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0