sakna

Nu när jag är inne i det här sentimentala så började jag tänka på patric. Min första schweiziska vän.
det går inte riktigt att beskriva hur lätt och roligt det är att umgås med honom, han är rolig och laid back på samma gång. Jag kunde vara helt normal med honom direkt utan att känna mej närvös eller känna mej dum om jag gjorde nått pinsamt.
vi kunde prata i flera timmar om ingenting, han gick hem från sina kompisar för att jag ville prata med honom på msn
han är klart den bästa kille jag träffat, ska jag gifta mej får det bli med honom annars får det vara :P (vill aldrig gifta mej egentligen)

att åka til usa och plugga det var ju nödvändigt! skyller på hans mamma som betalar allt:P men han är sjukt smart så han kommer klara det lätt

så fina gröna ögon , och så sött hår (som han tyvärr rakade av sen)


 

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

va söt han va då :D han måste du gifta dej me :D

2008-10-29 @ 14:21:06
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0