München

oktoberfest i münchen, galet ja och jag tror att blider säger mer än ord så ska lägga in ett bildinlägg när jag fått bilderna av de andra, eftersom ja för mig är det lite svårt att ta kort med en kamera som är snodd

münchen lite kortfattat
däckade på tåget dit kl 7 på morgonen eftersom vi gick ut vid halv fyra och kom direkt från lambada
vacknade åt tydligen upp johannas öronproppar efterso jag trodde det var en koffeintablett
ringde johannas mobil eftersom dom tog så lång tid på sig på toan, nej då svarar en kille
visste inte vad jag skulle säga, så kom johanna precis, "johanna jag ringde din mobil och nån kille svarade! hon tar telefonen "hast du menie natel!?" sen sa hon men jag har den ju här , vad dum du är du slog ju inte +44 vi är ju i tyskland! Killen torde ju tycka att det var ett ganska konstigt samtal, har du min mobil? öö nej du ringer min vem är du?:P

sen följde vi efter folk för att komma till oktoberfest, grymt stort. En liters öl är precis lagom storlek
Det blev bråk eftersom tyskar kan vara dumma i huvet ( okej ska inte säga att alla är det, inga fördommar:P)
men både killarna som bråkade och vakterna , de vi var med blev såklart utslängda eftersom de var utlänningar
skrattade hela natten åt entertainer, han var helt sjuk.

okej de var kortfattat bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0