Mentig

Nu är det bara två dagar kvar, familjen åker till florida på fredag. Jag är ledig två veckor!:)
Kom hem helt död efter ett dygn av festande i munchen, kommer hem väldigt sent på söndag kväll. Önskade inget hälldre än att få en ledig mentig (måndag på schweizerdeutsh, Malin sa "det ska jag göra på mentig", och jag fattade ingenting "men emma den första dagen")


Lena kommer upp och säger att ja det blir som vanligt, och barnen är ju hemma.
öö va ? men Malin är väll i skolan?

men så klart har hon lov

Saken är att barnen kan inte prata i vanligt tonläge, de skriker när det pratar.
Mina öron mår inte bra. vet inte varför de inte kan prata normalt men det är sjukt jobbigt
jag kan ha dem ute med dörren stäng och veta precis när nån går för långt bort, det är en lite fördel.

Nu smäller det i dörrarna upp, måste kolla vad de gör innan nån skadar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0