trött

scheisse vilken jävla dag det var igår, för det första var jag hemma ganska tidigt i tisdags, vi var på stan och shoppade för våra pengar vi inte har, sen gick vi till vår kompis med kebabrestaurangen för att äta, han är så rolig och snäll, men svårt att förstå om man inte träffat honom. kom hem sen runt halv tio kasnke så tänkte att nu ska jag somna direkt . men då kom en vis person in på msn, sjukt att precis när jag saknar honom så finns han igen. på grund av tidsskillnad och sånt så blev det så att jag var vaken till klockan fyra på natten, då jag bara slocknade. när klockan ringde vid sju fattade jag inte vad det var som lät

upp och göra iordning mia som fortfarande sov, springa till bussen , till tåget kom till zurich och tog trammen till kyrkan, sen hann vi bara vara där i ca 40 min, sen stressa som fan för att hinna med tåget hem, måste ta tåget halv 11 så att det finns buss från effretikon, väll hemma göra iordning matsäck och sen skynda ner till bussen igen. Vänta på malin där och sen hoppa på bussen tillbaka till effretikon igen. sen där byta buss för att komma till skridskobanan. Då körde bussen helt plötsligt en sjukt konstig väg, så vi fick gå en ganska lång bit, väl där så fick vi ändå vänta i 50 min på att barnens kurser skulle börja, va rätt najs att ha lite picknick, det var soligt och varmt. Sen efter kursen så var klockan halv tre, och bussen därifrån gick 14.57 så den hann vi med, men i effretikon så gick ingen buss hem föräns 15.52 jey jag var ju inte sjukt trött och less vid det laget. vi gick till bibloteket. jätte bra med mia som inte förstår att det måste vara lungt där, alla barnen blev arga på henne, gav henne mördarblickar. så var inte hemma igen föräns fyra. Då måste jag ju såklart städa hela huset, eftersom annars blir det ett jävla gnäll har jag lärt mej. sket i att stryka , men det var det ändå jag vågade skippa.

Sen hade jag såklart cp tyska på kvällen, alltså visst tyskalektionerna är inte så farliga men det är så jobbigt när man är helt tom i huvet. vait hade ringt och sagt att dom skulle komma till johanna, men det blev inte så, tur de för orkade inte alls

nej nu ska jag stryka , extra mycket idag eftersom jag sket i det igår

yes!


saknar dej gumman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0