tack

till lena som bokat min biljett nu , både fram och tillbaka hit ner, så kommer hem precis innan julafton, bra så slipper man all julstress hemma tihi,, sen tillbaka ner den 23 jan. Blev billigare att boka så än att bara boka en väg, skummt egentligen för nu betalade jag mindre för att skräpa ner mer i naturen, men kommer ner igen!

ska bo i en annan familj då med två barn en tjej på 4 år hon är grymmt söt, förstår inte allt hon säger men kommer lära mej, sen en lite pojke som kommer vara runt 5 mån när jag börjar. den familjen är grymt snälla , gillar dem verkligen så det gör inte så mycket att de bor lite längre ifrån zurich kommer att trivas känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0