migrän

Efter heljen så mår jag sådär, jag och annika crusade runt i stan nu ikväll i det underbara vädret, sjukt varmt för att vara på kvällen. Märkte att jag inte såg vissa saker och förstod att det snart sjkulle börja flimra framför ögonen, och av erfrenhet vet jag att det är försmaken till någon  väldigt ont ont ont, har inga migräntabletter med mig heller, och vanliga värktabletter är alldeles för svaga, så nu är det inte nådigt. Vet att jag inte borde sitta framför dator för det blir bara ännu värre av ljuset kommer nog måsta spy snart, shit vad jag hatar migrän, har inte haft det sen jag kom hit .  tur att jag inte jobbar imorgon.

uppdateringar om heljen kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0