katter

Hellberg är väldigt lustig ibland hehe

Vi åt en underbar middag hos solberg på lördag, vet inte riktigt hur vi kom in på katter
men det här var vad johanna ade i tankarna

hellberg: har katter snoppar eller vad har dom?

nu blev vi kanske inte så jätte förvånade över en sån kommentar egentligen

: ja det är klart dom har hur tror du annars dom skulle föröka sig hallå!?:p

hellberg : ja inte vet jag lägger ägg kanske?


jag håller på och dö av skratt redan vi det laget

cass: men det borde ju du veta du har ju för fan en katt

hellberg: va då i sverige eller?

: Ja så klart du vet väll vart du har katten?

hehe så jävla king




en annan rolig sak som sagts i veckan var av solberg, men det är egentligen
bara hon och jag som fattar att det var så roligt

- ja det är tack

tihi

image70
Vi skulle ta en bild på alla fem sammtidigt, så vi hittade en cykel som vi använde som stöd
men då kom det några killar som både tog kort och hamnade på det
han bakom annika ser så mongo ut:P


Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

haha sa roligt de maste jag kopiera ;P sag du bilderna jag la ut at dej.. hehe

2008-05-29 @ 16:55:57
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: Spunk

Jaaa, vi får se. Åsa & Johan är i tyskland, så jag lär jobba en bit in på kvällen. vi får se hur mycket klockan blir.. kram

2008-05-29 @ 17:06:32
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0