ha ha ah

vet inte om jag har internet imorgon så bäst jag passar på att skriva nu!
idag torsdag och efter jobbet stack jag in till stan, palla vara hemma ikväll igen

mötte upp Cass, johanna och louise vi sate oss vid sjön och drack och snackde, helt plötsligt är det helt jävla svart på himlen! johanna bah vi sitter kvar ett tag till det här är as coolt, humm vart världens åsk och blixt väder, som tur ä'r har de satt upp massa tält till em så vi sprang in i ett av dem, sen tyckte jag och hellberg att det vore kul att springa ut i spöregnet så blöt blöt blöt, värsta ovädret jag vart med om sen jag kom!

sen gick vi på donken, vi fick så mycket fotbollsbilder, hela bordet fullt med papper, så najs och på en tosda!

schlaf gut

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0