Galet

ja den här heljen var grym, alla som jag varit med är så sköna. I fredags kom vi hem vid sju tiden på morgonen, då hade jag inte äns hunnit gå in på nått ställe medans de andra tydligen hunnit till både newsbar och Nelson och langstrasse, men hade kul som fan ändå.

på lördagen var det Nordiska , så vi kom dit vid ett kanske, sen tog jag time out nån timme sådär :P sen var det grymt kul att hänga där med massa svenskar, och schweizare ja man kan ju tycka att det borde vara massa norskar eftersom det var norges nationaldag, men ikke de.

Det blev sen stor bråk vid klockan sex på morgonen efter att coola åke drog ett mamma skämt :p fast ja det var två andra som fortsatte bråket sen. fast en norska stötte jag på, när vi stod där vid jackorna och alla hade gått utom de två som bråkade och jag och sohlberg, så kommer det en tjej ner från trappen och säger " vart e djejen da?" på värsta norska,


Annika var på världens bästa humör och bestämmde att vi skulle på efterfest, ja förstår inte att man kan va så rik bara sådär. sån lägenhet vill jag ha! speciellt soffan

image64
en bild från vår powernap som johanna tagit när hon hittade oss?

Kommentarer
Postat av: Spunk

Soffan är min!!

2008-05-20 @ 13:41:02
Postat av: johanna

va fan da missa jag o cass nat jue hehe... haha hata ake... ;P

2008-05-20 @ 15:37:39
URL: http://johannaspratstund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0