försov mig

sov hos annika från söndag till måndag, så vi stack till ikea medans hennes ungar var i skolan. Åkte sen hem vid tre för jag hade tyska sen klockan sju. och tror ni jag hann eller? nej så klart inte , självklart somnade jag och vaknar upp när familjen kommer inklampande genom dörren. oj tänker jag helt yrvaken och springer ut genom dörren

missade så klart tåget,så ringer till annika ist så hon får komma in till stan och underhålla mig. Åt världens godaste kebab, sen tänker vi att det var länge sen vi va på nelson:p så vi går dit för att ta en liten öl, men väll där springer vi på världens galnaste killar, helt ärligt dom var helt grymt roliga. så kvällen blev lyckad även utan tyskan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0