21!

hade en jätte skön födelsedag , först sov jag till halv elva. Sen tyckte Annika att jag skulle kliva upp så vi kunde åka någon gång, vi hade bestämt oss för att bada om vädret var bra. Det var skinande sol dagen till ära så klart. Inget moln i sikte så vi tog bilen till Zollikon bad och spa. Vi kom dit vid 11, det var stängt! vi såg sen att de öppnade 12 så satte oss i lä och stakte en timme, var så varmt! sen kom vi äntligen in, de har en utomhuspool som är uppvärmd och med bubblor, som en väldigt stor bubbelpool, så vi låg på en bänk där i, hur skönt som hälst.

Sen åkte vi och handlade , kl 3 ska annika hämta sina barn och 3 minuter över halv kom vi hem, hann laga tacos och äta och hinna till skolan innan kl 3, snabblunch!

Sen på kvällen träffade vi upp Ch, Johanna H, Johanna S och Louise på Nelson för att ta del av deras måndags kycklingvingar , Eat how much you want för bara 10 Franken, såå gott. Fick jätte fina presenter också, Örhängen av J.h och L. Och jätte fina örhängen och armband av J.s. tack tjejer ni är så söta! Riktigt firade vi på Lörda egentligen, många minnesluckor:P

Saknade min familj så klart, fick prata med pappa och Moa allafall och mamma på sms och msn. Men snart kommer jag hem några veckor, ska bli skönt:)

Nu ska jag och Mia ut i solen, för idag är det ännu bättre väder!

Idag är det 6 Maj och min lillabror fyller 16! Grattis Filip
image61




Kommentarer
Postat av: johanna

tur vi tycker om varandra da ;P tack för igar de va najs najs ses pa lörd

2008-05-06 @ 13:20:03
URL: http://johannaspratstund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0