st patricks day:D

ja nu e man hemma igen efter en hel skön helg. sov till 12 i morse var så skönt.  jag vaknade av att annika damsög på övervåningen, alltid lika skönt att få vara ledig medans man hör andra jobba, sen åt jag hos henne, åkte hem vid tre så var hemma i huset runt fyra, sen var det ju så att vi hade aupair träff idag, så fick lov att ta bussen vid sex igen. åkte in och tänkte att jag skulle vänta på annika. men det var helt omöjligt att få tag i henne, men ungefär en timme senare anlände hon till stadelhofen, jag var helt nekyld och blöt. vi åkte upp till träffen, det var trevligt och vi träffade en ny tjej, jätte trevlig:)

sen drog jag annika och karin , joo och nathalie till nelson, var ju st patricks day, fullt med folk ute och skönt drag. efter nån bärs för mycket gick vi till tåget och missade det jag hade tänkt ta, så fick ta det som tar längre tid, Lena vill att jag ska vara hemma senast tolv på måndagar eftersom jag börjar tididgt, men missade tidsplanen. får se vad hon säger imorgon :P bilder från heljen kommer imorgon

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0