lite fina kommentarer av annika

Man måste inte ha kondomer med sig ner på Mora nu va? ( vi skulle till nelson så jag vet inte riktigt vad hon snackade om, men det behövde vi ju inte::p)

Jag -Han är från Bergen
Annika  -Jaha är han från Norge, det blir ju bra
Jag lite förvirrad -öö norge, nej alltså från alperna så klart, eller vem pratar du om?


hon ligger på min madrass och kollar under bordet ganska halv onykter

-Åh en cheesball!

(stoppar den i munnen)

-ooj jag tror att den är gamal och det är hår på den

hehe så diskusting den hade nog legat där ett tag såg den på morgonen och tänkte att jag skulle ta bort den men orkade inte , den såg helt dammig ut, tur att jag inte gjorde det:D!


Vi går ut för att träffa Ch vid tåget

Annika- Det var nog bra att gå ut nu känns det bättre
Jag - JA! ta en cigg så blir du pigg!:P
Annika - hehe tänkte på luften men du har nog rätt :P

fint ordspråk det där

Kommentarer
Postat av: Spunk

HAHAHAHAHaah!!! *asg*

2008-03-18 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0