ledig

Hade nästan glömt att barnen skulle till sverige snart, men idag säger Lena, " Du vet att du bara jobbar en dag nästa vecka va ?
de åker på onsdag så jobbar bara tisdag, sen ska de vara borta till den 29 onde så är ledig ungeför en och en halv vecka, sen var det inte meningen att Patrick skulle följa med dem till sverige, så skulle inte få huset för mig själv, men nu sa hon att han ska resa bort också, men inte alla dar. Men det blir skönt att få vila upp sig lite, har kanske inte världens hårdaste jobb men blir ganska mycket med 40 timmar i veckan ibland, jobbar ju i och för sig bara 4 dar. och ja hade mina päron bott i stockholm ist så hade jag ju kunnat åka hem en sväng, men nu bor man ju en bit ifrån och det är ju inte lika gratis att åka från stockholm till övik som det är att åka från schweiz till stockholm!

Annika är rolig, köpa ett flak öl på torsdags morgon kl halv nio, :p

nu håller Mia på att göra ett kalas med sugrör och playdoh, måste nog hjälpa henne

tjing

Kommentarer
Postat av: Spunk

Javisst! Man lär ju passa på att shoppa medans man kan ;)

2008-03-13 @ 16:13:02
Postat av: Spunk

Heyy Larsson! Jag hade bilen i morse, så jag svängde in och handlade "lite" bärs till dig! ;) Så vi slipper släpa i morgon.

2008-03-14 @ 10:55:35
Postat av: johanna

va kul att du läser min blogg de hade jag glömt :D
hänger ni pa ikväll till big ben e jue min födelsedag idag sa de blir stooor fest :D kram

2008-03-15 @ 18:08:12
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: Spunk

Seriöst, varför går jag in på din blog och tror att du uppdaterad, även fast du är och har vart hos mig hela helgen?! Doooooh.

2008-03-17 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0