länge sen

Var det jag skrev här nu, och det beror mest på att jag inte haft nått internet, sjukt irriterande. Har iofs inte vart hemma speciellt mycket heller, förra heljen var vi i innsbruck, underbart , de sas att det var ungeför 15000 svenskar där, och det märktes , var länge sen jag pratade så mycket svenska med så många. Det var jag annika och cass, började dricka på tåget och hade jätte roligt, vi delade hytt med en amerikan som var nykterist:P och två ryssar. efter några timmar var det bara jag och cass som fortfarande var vakna, klena ryssar:P


Första natten fem i en säng, andra natten hos johan och arvid , arvid är viktorias kompis som var här för nån vecka sen. Så behövde inte sova i parken som tur var eftersom vädret inte var det bästa.

veckan har spenderats på fanzone, är roligt nu när det är semifinaler, bra fotboll
Vi har lurat massa folk att vi är från ryssland, och förvånansvärt många har gått på det:p
Vi har tjänat pengar på att gå runt med en plast stol vi hittade , erbjöd folk att sitta för 50 rappen, men tillslut betalade en kille 10 frank så han ville sitta för länge och snodde stolen


ikväll blir det in och hejja fram ryssland!
da !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0