frönda

ja heljen innehöll i väldigt mycket drama,

vi började på tilos födelsedags fest jag annika cass hellberg och ch, sen drog vi oss ner mot bahnhof för att sitta där istället, var hel mysigt vi hade vår svenska flagga och allt. Men en störd pundare fick för sig att slå läger brevid oss så polisen kom och sa att vi måste gå, hade det varit i sverige hade jag fattat, men i schweiz, frågade polisen why? han bah i dont know he ja så kan det gå

image73

vi satte oss utanför köpte öl på macdonalds, sen blev det nelson vid halv ett , träffade på fabio (annikas bror:P)
annika hittade 24 där i vimmlet så hon förvann och under tiden så uppstod massa drama, fick springa mellan fabio och allt som hände

kvällen slutade allafall med att jag och cassandra åkte till alltstetten med fabio, hel skojj eller hur cass!:)

visst är dom lika syskonen
image74


på lördag morgon känndes som att vi var utomlands, var varmt och fuktigt och altstetten ser ut som nått annat än zurich, så vi åkte förbi EM stadion och sen åkte vi och mötte upp annika i stan och hade picknik vid vattnet, var sen barnvakt på kvällen med bra sällskap och mat

på söndag åkte vi in och softade i parken, sen kom cassandra från biel och vi tog några?! sangria:)

image75

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Åhhhh vad nice ni verkar ha det!

Jag vill oxå jue!!!

2008-06-14 @ 15:09:13
URL: http://rockinroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0