tillbaka i schweiz

landade igår och blev hämtade av lena och barnen, mia och malin var så söta.
har vart i sverige i två veckor nu, det gick väldigt fort skulel viljat haft lite längre semester, men det är kul att vara tillbaka, och det är ur att jag kom tillbaka innan cass drar

igår innan jag gick på planet så ropade dem i högtalarna, emma larsson kontakta parsonalen i gaten, vart närvös vad vill dom mej? så de sa att de flytat på mig så skulle sitta på 3 f ist, tänkte ajja visst då slipper jag gå så långt bak, när jag sedan kommer in så ser jag att de tre första radera är buisnes class, så sjukt skönt, fick mat, fick till och med välja vad jag ville äta . känndes som att man vär speciell, de kom och frågade om jag vill ha tidningar och vatten. sen innan vi skulel landa gick hon och frågade oss om vi ville ha en varm handduk, tänkte vad ska jag göra med den?! så tog en och kollade vad de andra gjorde:P tihi min bästa flygresa hittills, i like swiss airlines!

bilder från veckorna kommer snart

tjing

Kommentarer
Postat av: Cass

Välskommen tillbaka till Schweizerland och Zürich!



Jävligt skönt att ha dig tillbaka ska du veta :D

Ses imorgon,eller idag kanske jag ska säga.

Ska fortsätta med min strykning nu så jag slipper göra så mycket imorgon bitti.



Kramen!

2008-07-29 @ 01:06:29
URL: http://caass.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken himmla tur du hade!!

2008-08-10 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0