tifen och bern!

idag drog jag och ungarna med cass till tifen, louise kom dit och viktoria också, är så skönt att ligga där och softa hela dagen, en väldigt enkel arbetsdag, barnen var väldigt lätt roade och älskar att bada, humm nu fick jag sms från lena om allt var okej, kom hem för ca en timme sen, tyckte inte alls jag var tystlåten när jag klampade in,

efter att jag lämnat av barnen så stressade jag som fan in till stan för att möta zeandra , som mia kallar cassandra. och hade fått pengar så köpte ett gleis seiben, så vad annars göra än att åka gratis tåg till bern? eller gjorde vi de zeandra:p hehe de va sjukt kul, så nu har man vart i huvudstaden också, ( vi fick lov att följa skyltarna som det stod centum på för att äns hitta nått ) :p


dagens bilder, hehe dom från bern syns det ju inte på att vi är i bern men de var vi


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0