sista heljen innan semestern

Som sagt annika åkte i torsdags , jag tog med mig mia till flygplatsen och vi vinkade hejdå, snyft. Sen precis efter att annika gått igenom pas kontrollen så gick jag och Mia ut och då lyfte just ett plan, så jag sa där är annikas plan hej då annika, och mia stod där och vinkade ett bra tag:) barn är så söta

annika och mia på flygplatsen, brevid tix och flix, mia hedde sönder ena gubbens arm sen
vart lite pinsamt! men kille som jobbade där gick fram och fixade den som tur var:P



helejn har spenderats i parken, jag och cass kom på en jätte rolig lek, vi gjorde åtta lappar var , på dem skrev vi någon man måste göra tex , gör en kullerbytta, sen spelade vi kort och den som förlorade fick ta en lapp, tihi cass förlorade mest, hon gjorde kullerbyttor, hon sprang ett varv runt toalett/restaurangen som är där i närheten, men stannade halvvägs för att hon stötte på en snygg kille;P så de räknades nästan inte, hon sjöng sånger högt och skrek högt varje gång nån gick förbi och hon ringde luis och drog en vits, han lät lite förvirrad, hon fick även min briljanta lapp, ät en nypa gräs, det var i slutet av tiden i parken så hon var lite små berusad, "emma smaka det är faktiskt gott, smaka seriöst" :p

jag fick lappen hon skrivit, övertyga nån att du har en låtsaskompis och få dem att skaka hand, hehe var en dryg kille som satt där som förövrigt köpte en av våra öl för 10 frank och sen drack ca en klunk, han skakade i allafall hand med annika som var närvarande även fast hon är i sverige.

här är en bild på cass och annika, annika ser verkligen full ut där



vi gick på nelson, träffade några killar som hade gått på annikas ungars skola, en var till och med lärare där nu, alla var från schweiz men ursprungligen från, sverige , finland och england. efterfest hos dem i zumikon, verkar inte komma därifrån äns när annika e borta

lördagen såg ungefär likadan ut, kommer sakna vakterna på nelson nu när jag åker hem tre heljer, dom är grymma, enligt dom heter jag sweden, heidi och sibyl so best

söndagen hängde jag med fabio, såg på tennisen , matchen som pågick i fyra timmar , plus att de fick ta uppehåll hela tiden pga vädret. började halv fyra och slutade vid tio nånting

nej nu har jag tyska snart så måste duscha

tjing


Kommentarer
Postat av: Spunk

Nyheter? det låter spännande.. japp det var mitt svenska, så slå en plingelipling! jobbar till 20 på fredag. Miss you!! KRAM!

2008-07-07 @ 23:08:13
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Sohlberg

hahahahahaha fyy vad illa att skaka hand i luften! faen vad ni är roliga tjejer!

saknar er en massa!!!

2008-07-18 @ 18:16:37
URL: http://rockinroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0