Mia

Mitt aupairbarn mia är i en klass för sig, tre år och världens sötaste, hon gör alltid min dag till någon spännande

För någon dag sen var hon verkligen på G,

jag stod och strök inne i tvättrummet, hon var ute i vardagsrummet och lekte med knete (playdoh), jag sa " Mia du får inte äta då finns det inget kvar sen, okej okej sa hon

sen kom hon efter ett tag med världens smile, hon var lila i hela fejset, runt hela munnen

-Mia har du ätit knete?
-Nej :D
-Okej mia kolla i spegeln, har du ätit
-Ja ( helt nöjd)

Sen kom Malin hem och jag var på toa, sen hör man utifrån

-EMMA! Mia spelar fotboll med salladen!!!

så fort jag inte är i samma rum så händer det alltid någon

Igår när jag och mailn var nere och Mia uppe så tog hon ut alla kläder ur sin garderob och la dem uppvikta på golvet, hon har verkligen hur mycket kläder som hälst, och de ligger i lådor så det är ganska jobbigt att lägga in, det var jätte kul att städa sen

Nu är hon uppe och jag ska stryka, känns lite för tyst just nu

Men i Love her, hur kan  man inte


Kommentarer
Postat av: Cassandra

HAHA! JAG DÖÖÖR!! :)

2008-07-09 @ 12:07:53
URL: http://caass.webblogg.se/
Postat av: ° J o H a N N a °

haha fan va ball du skrev precis nu, för ja va inne pa din blogg o läste precis :D

inte längre... behöver ha en massa ti sverige o portugal o till affischen... o sen schweiz pokal o sa... men ge mej dom du har i sverige o purtugal som e dubbletter.. sa beställer jag dom andra som fattas =)



kram

2008-07-09 @ 15:07:07
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ungar !!! ändå är dom bara för underbara! sen är hon ju så grymt söt ditt lilla charm troll.....

2008-07-09 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0