lite bilder från tiden internet var fuckt up

Snyft saknar dig redan annika, men bara ca 6 veckor kvar!:7


?? och lukas i min keps, dom var väldigt roliga och lukas hade välkdigt
påhittiga planer:P hehe det var kul annika!


Annikas sista helj på nelson på sex veckor, vi hade väldigt roligt, här är det vi två med
?? hehe annika e så bra på att komma ihåg namn


Jag och ch med barnen efter en dag i migros parken
ch är inte kvar när jag kommer tillbaka , känns konstigt
och ledsamt


sen när em tog slut så har vi tillbringad de flesta daganra med att bada
vid tifenbrunnen


här mitt ute i ingenstans vaknade vi upp , var i tirol tror jag, vi skulle leta efter
byn där bussen gick ifrån, det var inte så lätt, men landskapet var så fint


jag och johan från kalmar på nått ställe ute i inssbruck, var sjukt mycket svenskar
runt 15 000


en rolig gubbe som ville att vi skulle skänka pengar till sveriges
hejjarklack, sen gick han iväg utan bössan, hehe men vi gav tillbaka den såklart
diggar hans skylt allafall
På lektaren de byggt långt upp på en hoppbacke, var as stort om man jämför med
zurich fanzone

Jag och cass på tåget till insbruck, med våra (match)biljetter till spanien sverige:P
Lite innan vi söp ryssarna vi hade i vår kupe under bordet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0