Ledig

Ja nu har jag vart ledig i två dagar, har vart skönt att slippa kliva upp tidigt, men det är ganska drygt att bo såhär mitt i familjen när man är ledig, skulle kanske va skönt att få lite space ibland. Men det går bra ändå, tjejen som var här innan mig hade en pojkvänn i zurich som hon bodde hos på heljerna.

Ja igår så var jag på stan och träffade patric, han är väldigt söt, men ja nog om de.

imorgon börjar språkkursen, är ledig imorgon med så ska nog in till stan lite tidigare och sen gå på kursen vid sju, längtar, vill lära mig mycket tyska så att jag kan prata med folk på deras språk,
Var och köpte mina hörlurar och killen bah börja tokprata på schweizertyska, jag bah öö kan du säga de där på engelska tack, han bah humm och gav mig växeln och sen frågade om jag ville ha en påse och sen good bye, så har ingen aning om vad han snackade om innan där.
brukar inte precis längta efter att ha lektioner men de känns bara roligt.

är så trött så skulle kunna somna nu,
hoi

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaja... inte alls nog om de..Patric! det ska vi nog utreda...

2008-01-13 @ 23:00:40
Postat av: .maria.

Ja, jag vill också höra mer om partic!!!

2008-01-14 @ 11:04:24
URL: http://mngzara.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill också höra om "SnyggPatrik" !!

2008-01-14 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0